Cosmoway/ Green Feel's cosmetics

FullSizeRender (11)

http://cosmoway.lt/

Hey babes! Ar turėčiau sakyti sveiki?
Taip atsitinka, kad kartais tinklaraštyje tenka keisti kalbą, tad šiandien kalbėsim būtent gimtąja lietuvių, nes aptarsim lietuvišką natūralios kosmetikos brandą.
Dažnai pajuokauju, kad iš mados blogerės virstu į grožio, nes daug dažniau tenka bandyti kosmetiką (visiškai nesiskundžiu;). Taigi, gavus pasiūlymą testuoti ir aprašyti dar man nežinomo Green Feel brand'o produktus, sutikau. Tikriausiai žinote, kad man labai patinka lietuviškas "Uoga uoga" ženklas, tad atrasti dar daugiau kokybiškos kosmetikos kūrėjų Lietuvoje būtų išties šaunu. Beje, šios priemonės natūralios ir svarbiausia - netestuotos ant gyvūnų! Šią savaitę išbandžiau net 5 produktus iš Cosmoway, tarp kurių - Green Feel kūno prausiklis ir kremas, micelinis vanduo bei veido kremas ir Ikona rankų kremas, trumpai apie kiekvieną iš jų bei žiupsnelis mano patirties:
1. Micelinis vanduo - be micelinio vandens neįsivaizduoju savo gyvenimo, jį naudoju 2 kartus per dieną - ryte ir vakare. Turbūt visiems žinoma, kad micelės sutraukia nešvarumus, o kasdieninis prausiklis visų nešvarumų nenuplauna, tad rekomenduoju micelinį vandenį įtraukti į savo kasdieninius grožio ritualus! Šis - natūralios sudėties, tad nusiteikite ir natūraliam jo kvapui, bet puikiam veiksmingumui(geram produktui pridėtinių kvapų tikrai ir nereikia, juk iš jų ir jokios naudos).
2. Maitinamasis veido kremas - mano oda sausa, tad ją dažnai tenka drėkinti net keliais kremais. Pagaliau radau kremą, kurio vieno užtenka pilnam odos drėkinimui. Jo sudėtyje yra glicerolio, vitamino E (jį mano oda dievina), natūralaus avokado aliejaus. Kremas lengvai skirstosi ant odos, puikiai įsigeria nepalikdamas jokių gumulėlių. Būtų idealu, jei dar turėtų ir SPF filtrą, tad tikiuosi gamintojai kažką ateityje sugalvos!
3. Goji uogų kūno prausiklis - Labaaai patiko kvapas ir konsistencija! Paprastai kūno prausikliai sausina odą, tačiau šis man pasirodė panašus į pienelį dėl savo lengvos ir kreminės konsistencijos. Tinka visai šeimai, nes yra natūralus, nedirgina odos, o kiekio užteks ilgesniam laikui (500ml).
4. Goji uogų drėkinamasis kremas - vėl pliusas dėl kvapo, bet labiausiai džiaugiuosi dėl tikrai gero drėkinimo. Kaip jau minėjau, mano oda tikrai labai sausa, tad kai kurios kosmetikos priemonės ją dar labiau nualina, vietomis net atsiranda šerpetojimų. Sudėtyje yra pantenolio, o pantenolis yra tikras sausos odos gelbėtojas! 
5. Ikona rankų kremas - dievinu pasiflorų kvapą, ir dar, labai graži pakuotė. Keista, kad pirmą kartą išvis girdžiu apie Ikona kremą, gal per mažai reklamavosi? Man, asmeniškai, norėtųsi šiek tiek geresnio rezultato. Rankų kremų šiaip nepakenčiu, tepuosi jais tik nakčiai, nes mane erzina laukti, kol susigers, o dar tas lipnumo pojūtis ir panašiai. Labai mėgstu dažnai plauti rankas, nes dievinu švaros pojūtį. Tačiau šis kremas labiau skirtas pastoviam tepliojimuisi (toms, kurioms patinka nešiotis kremą rankinėje ir kurios prisimena pastoviai pasitepti rankas), tad kremas iškart atsidūrė mamos rankose. Dabar susivokiau, kodėl jos tokios švelnios rankos ir gražūs nagai, o pas mane nespėję užaugti nulūžinėja.

Post a Comment